Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, numer dokumentu zakupu, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dowodu zakupu. 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Steern
ul. Sienkiewicza 24
05-230 Kobyłka
tel. 503123243

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania.  

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Steern
ul. Sienkiewicza 24
05-230 Kobyłka
tel. 503123243

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także kopię dowodu zakupu. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl